söndag 20 maj 2012

Idag/igår/lördag

Trots att dagen kändes seg så tog jag mig igenom den :)
Jag har hunnit städa det mesta som fanns att städa, bädda rent, köpt godis till Yuna, sökt jobb, surrat med svägerskan och sedan lutat mig tillbaka och surfat runt på nätet. Det blev inget vinglas för mig ikväll. Väntar nog tills älsklingen kommer hem på onsdag istället. Trevligare med sällskap :)
Imorgon/idag/söndag så ska jag troligtvis få kameran såld. Jag hann ju aldrig under veckan vi var i Rhodos. Men det fanns nog en mening med det också :)

Skulle behöva rensa bland mina linnen som jag har. Finns en del som är trasiga och även förstora som jag skulle behöva kasta. Kanske går igenom den högen imorgon. H&M har en del billiga och bra linnen som jag skulle kunna tänka mig. Linnen behöver man jämt ha. I alla fall jag :) har alltid ett linne på mig under en t-shirt, tröja eller endast linne. De kan man inte få för många av helt enkelt.
Får fundera lite på det och eventuellt fixa på måndag.

Hittade en resa ikväll förresten för hela familjen för 14 dagar med all inclusive till nästa år... Hoppas jag nu bara får mig ett jobb så man kan börja spara. Vill vill vill!!!

Nu ska jag stånga kudden :)
God natt!

Inga kommentarer: