fredag 4 maj 2012

Fredag

Tycker att dagarna sprungit iväg fort nu och snart är söndagen här och vi åker till Rhodos! Yey!
Som det verkar, har jag lyckats få tag i allt jag behöver inför resan. Detta med hjälp av födelsedagspresenterna som jag fått :)
Igår fick jag även pengar, 1 par leggings och ett presentkort på H&M. Funderar på om man kanske skulle ta sig till stan då senare idag och se om de kanske har något som faller mig i smaken :) H&M har alltid något som man vill ha. Jag är sjukt nöjd över min födelsedag och jag vill tacka er alla som gratulerat och uppvaktat mig på min dag.

Igår var jag och Patrik till Sun Tan för att sola upp en grund inför vår resa. Härligt var det! När jag låg där och kände värmen mot min bara hud, låg jag och tänkte på Rhodos och hur vi ligger där på stranden och njuter för fulla muggar. Soltiden var över på ett nafs. Ska försöka ta oss till solariet idag och även imorgon. Det märktes att man inte var van solens strålar och jag kanske bränner mig illa kvickt om jag inte låter huden vänja sig. Promenad ska det också bli!

Nä nu ska jag fortsätta vakna till liv med mer kaffe.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: