torsdag 17 maj 2012

Torsdag...

Jag önskar att jag fortfarande kunde få infinna mig i Rhodos, känna värmen, sola och bara få vara. Men denna gång så får gärna barnen också vara med. Tänk om man kunde få åka iväg när man än ville. Bara få dra iväg. Oj vad jag hade njutit!! Som det känns nu, sen vi kom hem igen, har allt bara känts grått och trist. Vädret gör inte det hela bättre heller... Det är mycket som pågår i huvudet på miss. Vad kan jag mer göra än att ta dagarna som de kommer.? Det blir nog bra i slutändan ändå. Allt löser sig alltid på ett eller annat sätt.
Blir att söka jobb som en dåre i varje fall. Jag vill kunna åka bort snart igen och gärna tillsammans med barnen och denna gång 2 veckor! Det blir att spara spara spara! Hellre det än att slösa kronorna här...

Inga kommentarer: