tisdag 5 januari 2010

Händige Jenny

Idag är det på så vis att jag visar mina skills i att fixa själv medan karln är och jobbar. Dock är barna hemma så det blir inte till fullo renoveringen sker... men det går. ^^

Jag har måna ideér nu och jag vill sätta dom i verk! Men vi tar det som det kommer och i den ordning som det blir klart, varför lägga allt på rullning direkt? Även om jag visserligen skulle vilja göra köket klart nu på en gång!
Jag stör mig på de detaljer som påminner mig om att bo i lägenhet, HYRES lägenhet. Det fula trista kaklet, skåparna och bänkskivan!
Då vi är klara ska jag lägga upp bilder från före och efter ^^

Jag hoppas att det blir som i mina fantasier!
Jag lägger ner så mycket själ i det här nu, men jag lägger ändå inte ner så mycket som jag nog skulle göra om vi bodde i hus. Hade det varit hus som vi hade bott i, då hade man troligtvis tagit lån för att fixa, det känner inte jag är värt det.
Vi kommer ändå inte få igen det då vi ska sälja.
Men att kunna fixa till av handpenning är bra, dessutom kostar det inte mycket det som vi nu gör.
Vi har fått tag i billigt material som vi ändå har mycket bra användning för. Varför inte ^^

Nu ska jag ta och återgå till det jag har att göra, vill överraska karln då han kommer hem.

Inga kommentarer: