tisdag 26 januari 2010

Vad tror ni? ^^

Nu har jag fixat bloggen och är nöjd än så länge med hur den blev.
Men det är ju så att man alltid blir less på utseendet efter ett tag. Men jag hoppas på att slippa göra om den inom den närmsta framtiden.

Satt igår med uppgifterna, men är ännu inte helt klart. Har planerat att bli klar så jag kan skicka dom ikväll senast.

David jobbar extra hela veckan nu, han är så himla hurtig och dom uppskattar nog att han alltid ställer upp då det krisar ihop sig. Det är bra att veta att de har honom.
Ännu har han inte fått löneförhandla, men det blir väl snart...
Vet heller inte riktigt hur det där funkar, löneförhandlar han om hur mycket mer han skulle vilja ha, eller är det redan en bestämd summa?

Alla klasskompisar är ute på sina praktiker nu, känns lite knepigt att sitta hemma på dagarna då jag egentligen skulle ha varit ute på praktik själv. Det är nu som ångesten över att man sade bort sjukvårds kursen kommer. Men jag får försöka tänka om, tänka på varför jag gjorde mitt val och att jag ändå får läsa andra kurser.
Undrar när jag får börja med dom... hmm. Det är ju frågan om när miroi får mina uppgifter etc.

Min affärsidé som jag hade verkar gå lite trögt framåt. Men det är ju också så att jag är en himla snåltarm, en riktig snålis. Inte bara som jag säger, men jag är så snål att jag tycker 200 kr är mycket för en tröja exempelvis.
Men då är det också så att jag hellre köper mycket för en liten summa, än att köpa få för samma.
Det kan ha sina fördelar att vara så snål också.
Men jag håller vid mitt ord, och detta ska jag nu publicera om det kommer en dag då jag vinner mycket pengar.
Jag har alltid sagt att om jag skulle vinna mycket pengar ( en summa som gör att jag har pengar till det jag skulle behöva ) då skulle jag satsa på de som inte har några. Min insats ( om vad jag kan göra ) beror på summan. Jag hade helst velat styra upp något själv och åka dit, men då behövs det en del...
Där ser ni. ^^

Nu ska jag avrunda och tvätta lite...

1 kommentar:

Malin sa...

Jag gillar färgerna!! :)