torsdag 7 januari 2010

The pokernight

Har ju totalt glömt att uppdatera om hur det gick på pokerkvällen med grabbarna...

Det var jag, David, Taavo, Starre, Wäppa, Robert och Jocke som spelade. Vi började med en turnering som pågick ett bra tag, någon timme sådär ^^
De tre finalisterna blev jag, Robert och David... David vann 500 kr, me like!
Sedan blev det cashgame som slutade med att jag och Jocke satt mot varandra.... jag vann!! ^^ 300 kr. Inte mycket, men alltid något ^^
Det filmades i smyg med en mobiltelefon som jag gärna vill lägga beslag på... vet inte vad som mer filmades än den jag såg då, i fyllan. Jag skrattade så mycket att det sprutade tårar...

Jag ska minsann ha de där filmerna, jag bara måste!
Dock är det nog inget som jag kommer att lägga ut, kanske en av de andra, men inte den som jag skrattade så mycket åt.... Inte för att det var olämpliga scener i den, men i respekt.

Idag var det skola, liten introduktion om sjukvård.
När jag satt där ville jag sjunka under jordens yta, jag vill inte!!
Kära Linda R vet vad det handlar om, och jag tror att hon är den enda som faktiskt kan förstå mig nu. ( vet att min kära sambo och familj också gör det )
Det har varit himla många jobbiga veckor nu för mig i det här och jag vet inte vad det ligger i, varför det varit så utdraget. Jag får mina perioder då jag kommer i sådana svackor med detta, men det brukar endast vara max 2 veckor... Nu har jag gått omkring med det som är så svårt för mig, i 2 månader tror jag...
För varje dag blir det bara alltmer påfrestande....
Jag vet inte vad jag ska ta mig till....!!
Det är kanske inte så hemskt som det låter, men för mig är det något väldigt jobbigt.

Nä, sluta självömka nu Jenny... dax att måla!

Inga kommentarer: