torsdag 25 februari 2010

Dagen före... =^^=

Idag är det då torsdag och min dag har varit hyfsat bra. Mycket bra blev den då jag fick betyget av powerpoint uppgiften som blev ett MVG, och sedan ännu bättre med ett slutbetyg i datorkunskap på MVG. What what what??!!
Jag är så himla glad om än jag önskat att det gärna kunde ha varit i någon annan kurs. Men bara av att få uttrycka sig både skriftligt och bildligt på hur mycket mina barn betyder för mig. För det är just vad min powerpoint handlar om.
Jag är jätte nöjd!

Dessutom är jag så himla glad nu på alla plan... Jag är tacksam över de vänner jag fått och de som står mig så nära. Linda G och Linda R är mina små söta!
Båda har dom också så himla mycket olika egenskaper som är olika på många sätt, men som också är bra för mig. Mycket positivt med andra ord ^^

Är exalterad över min lilla sammankomst på lördag. FÅ men fina töser! Utgång antar jag då också, det ska bli roligt det med. Men singstar, vad slår det? ^^

Ni hör hur jag är just nu, jag är så himla glad!
Lite frustrerad dock över att jag inte vet hur man ska kunna lägga upp mitt bildspel någonstans. Vill ju visa er alla, för jag är faktiskt stolt över det jag åstadkommit.

Nu ska jag njuta och luta mig tillbaka, imorgon är det finland och ikea som gäller ^^

Inga kommentarer: