lördag 27 februari 2010

Lördagen är kommen

Igår var vi borta hela dagen, jag, David och Jonathan. Yuna fick vara hos mormor under tiden, dvs. hela dagen. Vi for tidigt på morgonen till Finland för att inhandla lite kläder till barnen. Vinterkläder till nästa vinter och vårkläder som snart ska börja användas hoppas jag på. Och stövlar. Hade tänkt mig att vi skulle handla lite mer än så då vi lika var där. Men då vi inte hade varit till ikea då ännu, vågade man inte riktigt spendera så mycket. På ikea blev det dock inte så mycket. Hade planer om så mycket mer än vad vi handlade. Men så är det väl alltid?
Jag är nöjd över dagen, och Jonathan var mycket duktig för att ha fått sitta stilla så pass mycket i bilen osv. Jag är då i alla fall stolt. ^^

Igår fick vi upp nytt datorbord, lägga upp nya mattan i vardagsrummet, sätta upp nya gardiner och lite små pyssel. Just nu är David i klädkammaren och monterar upp hyllorna, klädstång etc.
Jag längtar tills det är klart, är en aning less på att leva i en enda stor klädhög som har funnits i vårat sovrum nu et antal dagar.
Men nu är det påväg att bli ändring. ^^
Har målat därinne så allt är ju klart i grunden.

Nu måste jag gå och ge min dottra lite att dricka och lite att fika.
Ikväll blir det partajj!

Inga kommentarer: