måndag 1 mars 2010

Before

Skriva någon rad innan skolan ska börja.

Hade en jätte trevlig lördag tillsammans med Lisa D och Linda G. Vi sjöng så hela kvarteret borde hört oss. Mycket trevligt var det. Jag bryr mig inte om jag kan sjunga eller ej, så länge jag har kul så spelar resten ingen roll. Och att mina vänner har kul också dvs. ^^

Linda G fick i början av kvällen stå ut med hur det kan vara med att ha barn. Innan de skulle iväg till sin farmor blev det lite ledsna miner och lite jobb med att få med dom allt som skulle behövas. Men jag tror hon har förståelse till hur det kan bli. Hon var då så söt att erbjuda en hjälpande hand. Men det ska hon inte behöva. Men hon lekte en stund med dom ^^ Jag skrattade så gott då Jonte säger till Yuna;" Vi springer bakom den snygga tjejen" haha. Ja, det ska då börjas i tid, det som tokigt ska bli.

Ute på krigen var det inte lika kul, hade gärna kunnat bara vara hemma. Bingo Rimér var ju på Far East...hmm. Hans himla "assistent" frågade mig och Lisa, tror jag, om jag inte mindes fel, om vi kände Sandra Bergenstråle. Ehm... Jag sa då att jag var hennes syster. Han frågade mycket om henne och vad hon gjorde i Las Vegas etc... Ja, hon är då snart stor kändis. Sen skulle han ha oss med till Bingo... hmmm. Nåväl.
Söndagen spenderade jag i soffläge...kände inte för att göra så mycket annat. Man börjar väl bli gammal?

Nåväl, nu ska jag börja dra på mig ytterkläderna så ska min älskade handyman skjutsa mig till skolan. Han håller nu på att bli färdig med klädkammaren.
Ångrar att jag inte tog några före bilder på den. Men men, kommer lägga upp resultatet i alla fall.

Bilder från lördagen kommer också.-..

1 kommentar:

Lisa sa...

Mycket trevlig kväll! Jag gick på frasses efter och träffade en massa folk där med haha..fick t.o.m. sällskap ända fram till dörren - inte dåligt! Mahma hi manama nana, ingwa hi manama namanana - lejonkungen..det är så det ska låta!