måndag 15 mars 2010

En försäljare på fritiden, jag?

Maybe, är svaret på denna frågan.
Jag hoppas på det, för jag har mycket som jag är stolt över att försöka sälja i alla fall. Jag har godtalat med min favorit, Andreas, som är van vid försäljning av sina bilder. Jag inväntar svar från honom för att sedan se vad som händer. =^^=
Jag har googlat och läst en massa nu, och jag är måttligt intresserad. Tänk om man vore lika duktig som Andreas, då hade jag kunnat sälja en bild till Ikea jag också ^^
Han är urduktig på foto, och jag är avis. Johan är också någon som är en duktig fotograf.
Vi får se, vi får se...
Jag är i alla fall exalterad över att snart få svar från Andreas, då får jag veta mer ingående hur det verkar och så.
Jag tar inga egna risker då jag inte fattar något av licensavtal eller vad himla det nu är...

Nu ska jag mysa med Lovely som just kom hem från jobbet. ^^

PS. Trodde jag skulle få någon kommentar i alla fall på mitt bildspel... en aning ledsen i ögat är jag :(

Inga kommentarer: