söndag 7 mars 2010

Intresset kom som ett återfall

Har nu börjat om med min fotografering. Det är lättare nu att vara ute i naturen och fotografera och det känns himla bra. Jag gillar ju att springa omkring och ta kort på allt som finns. Ni vill kanske inte veta att det blev över 400 kort i julas, om jag inte redan berättat det. Men jag är ju sådan, jag måste dokumentera. Synd att jag inte hade min kamera med mig då vi hade tjejkväll hos Linda G i fredags. Många saknade min kamera, om än de flesta inte träffat på honom. Ja, det är en karl. =^^=
Har letat på nätet efter lite "utrustning" till min man, storleken har betydelse för honom och mig. Jag behöver ett större objektiv till de lite större projekten. Men det ska vi ta och ordna så snart det finns pengar till den frågan. Dock har jag en smart lösning till reflex ^^

Usch så himla tråkigt det som sandra var med om i helgen... usch! Jag hade blivit vansinnig själv om det hade hänt mig, och ja, jag hade blivit tokig. Kanske tokigare än många skulle trott. För info om detta så kan jag bara hänvisa till hennes blogg. =^^=

Jag har haft tidigt besök här idag av Linda G, alltid lika trevligt vill jag lova. Vi drack kaffe, surrade och skrev ner frågelappar till provet. Usch så mycket det är som vi ska kunna kom jag underfund med. Jag kanske skulle ha läst lite tidigare... baaaajs! Men det ska nog gå bra ändå. Får ligga och nöta dessa dagar innan provet. Jag ska inte misslyckas med detta!!

Nu ska jag återgå till mitt...

Inga kommentarer: