torsdag 25 mars 2010

En full säck med pengar!

Just nu hade jag önskat hitta pengar i madrassen, det hade varit underbart vill jag lova. Men vem hade inte önskat sig det egentligen? Och varför ska jag klaga då jag vet att det finns människor i vår värld som lider av huhnger??! Det är bara fy skäms på mig. Och inte bara alla dessa svältande människor... andra människor också som har det svårt. Jag kan bli så himla förbannad på de som sitter på sina ( ursäkta ) feta arslen och gotta sig i allt som de har. Giriga j**lar!! Nä, Robin Hood är vad som gäller här!
Och jag står fast vid mitt löfte om jag vinner pengar... så hoppas på det ni så ska ni se vad Jenny har till er alla ^^
Jag är inte girig... Jag är väldigt generös utav mig. Jag vill i alla fall gott, även om jag kanske inte alltid kan ge till alla som skulle behöva det. Det är min goda tanke och viljestyrka som räknas. Att man vill kunna förändra andras situationer om man hade tillgång.

Jag känner att denna dag kunde ha fått vara på ett lite annorlunda sätt. Jag är himla glad att min mamma tog sig hit idag, och att jag fick MVG på min uppgift... men det båda väger inte upp till hur jag mår nu. Känner att allt är pest och pina. Vet inte om det är för att jag nu sitter och väntar in på att få komma och röntga... Man vill ju ha ett svar så snart det alls bara går...
Nåja... den som lever får se ^^

Nu ska jag se vad mina busfrön har för sig ute på gården där dom nu leker... Är lite orolig för att dom ska dra iväg... ännu har man inte riktigt börja känna sig som hemma och ha dom ute själva... ^^

1 kommentar:

Karolin sa...

Jenny, man kan inte bära hela världen på sina axlar, man får känna skit över sin egen situation även om andra har det sämre. Allt är relativt.