onsdag 17 mars 2010

Kaffe och en massa...

Igår hade jag inte så hemskt mycket för mig på min lediga dag. Jag och Yuna gick på promenad till gammla bron, en bit bort. Jag drog med mig systemkameran för att passa på att fota, om jag nu skulle kunna sälja några bilder så vore det bra att ha lite att välja bland ^^
När vi kom till bron kom jag på... f*n, jag glämde bryggaren på... Typiskt. Men jag trodde inte att det skulle vara någon fara då jag just hade slagit igång den och druckit en kopp innan vi gick. Huset stod kvar då vi kom oss hem, en timme senare.

Jag hade så stor lust att göra bort en massa psykologi grejer igår, då jag ändå var ledig. Nu känner jag stressen krypa inpå mig. Jag har tid, men jag inte den ron till att sitta med läxor då barnen är hemma. Jag måste ha MIN tid till att sitta.
Jag måste ta och fixa det ikväll i alla fall.

Känner mig uttråkad nu också... jag vill ha besök.
Har skrivit till mamma och Linda G. Mamma svarade inte, Linda G ska vara duktig och göra sin psykologi, duktig kicka! ^^ Det skulle jag aldrig tvinga henne ifrån.

Ska läsa igenom kontraketet också senare för att sedan, om allt stämmer, börja sälja bilder.

Nu ska jag hälla i mig kaffe!

Inga kommentarer: