tisdag 23 mars 2010

It´s a beautiful day!

Kräver inget av denna dag, uppskattar bara om den är bättre än gårdagen. Även om den kanske inte för övriga var "så speciell". Men det kändes som ändå tungt för mig. Jag väntar nu på att få komma mig och röntga fanskapet!
Ursäkta mina inte alltför utvalda ord.
Men jag är lite ängslig nu när man kommit en bit på vägen, jag undrar dessutom hur jag kommer känna om det visar sig vara något. Bara tanken får mig att må en aning illa.
Jag tar detta och knycklar ihop det, kastar bort det tills det är aktuellt.

Jag fick höra av Malin igår att man nu kan kolla skatten på nätet. Jag blev en aning ivrig då och skulle fixa hem min klient, eftersom vi har ny dator och nyinställda program. Men jag fick inget att funka. David skulle då göra detta då han kom sig hem från jobbet. Men jag kanske har fuckat det helt, så det gick i varje fall inte.
Då blev jag en aning less. I och för sig ska jag absolut inte ens nämna detta, då jag fick veta att en vän hade en riktig kämpig dag igår med allt möjligt. ( tänker på dig )

Jag hade idag tänkt att göra någon nytta inom skolan, så jag skickar in 2 inlämningar snart och kan känna en stunds lättnat. Jag vet att vi kommer få något att göra på torsdag. Jag känner det på mig. Då vill jag gärna ha gjort allt annat.

Gick med Linda G på prommis igår. Det var skönt att få ventilera lite. Vi pratade dessutom om psykologin. Hon var ganska upprörd över hur hon hade tagit tillbaka mitt Godkänt till att bli icke Godkänt. Jag vill lova att jag är upprörd också, men jag ställer aldrig till med något bara för att få rätt. Även om man egentligen ska göra så, om det ÄR RÄTT. Men jag väntar nu på att få svar från läraren. Jag känner inte att jag kan göra så mycket mer.

Nu det svarta berömda kaffet!

1 kommentar:

Karolin sa...

Alltså, jag vet inte hur det fungerar för er men är ett betyg satt på Uppsala Univeristet kan man inte ändra det, absolut inte sänka det. Så jag tycker absolut att du ska säga ifrån. Det låter ju helt absurt.

Angående klienten, kan vara webbläsaren, jag var tvungen att nedgradera min webbläsare (Firefox) till en jättegammal version. Safari fungerar inte alls. Fattar inte varför man inte gör program som fungerar med fler, eller framförallt nyare webbläsare.