tisdag 2 mars 2010

Uppe med tuppen

det var jag imorse, och igång på stört också.
Just nu är jag väl inte så himla glad över hur dagen har börjat, men men. Jag får göra det bästa av den.
Har påbörjat att fylla klädkammaren och jag har kommit halvvägs. Jag är ordagrant spyless! Varför ska man ha så mycket kläder för? Inte bara jag men även David och barnen. Suck. Men jag älskar ju kläder och skulle gärna haft så himla mycket mer! Men då vill jag ogärna sätta in dom själv i garderoben och hänga upp på galgar.

Sandra: Jag vet inte vad killen hette, men jag förstod att han var nära Bingo i alla fall. Han pratade mycket om dig i alla fall. Men han borde frågat sig runt innan oss också tycker jag. Du är hur som haver känd =^^= Och som jag skrev i förra inlägget är jag inte så säker på ALLT som sades, men jag minns i alla fall att han pratade mycket om dig och att han följde din blogg och så. Fucking famous!

Nåväl...
Hade tänkt lägga upp lite bilder från sådant som jag har införskaffat sista tiden, men jag har inte riktigt tiden till det. Känns som om barnen bara bråkar med varandra hela tiden.
Känner även en inre stress om att få klart så himla mycket... klädkammaren, rehab/hab, psykologin... you name it.

Nu ska jag dra mig tillbaka och dricka många koppar svarta...

Inga kommentarer: