lördag 27 mars 2010

En lördag

Så var det lördag och helgen känns vara slut på ett ögonblick. Men ska jag klaga då vi varit ledig så mycket nu från skolan? Njaee...
Pumpar Sexy bitch i högtalarna nu och är sugen på en öl, eller flera ^^
Blir väl poker ikväll för min del. Men känner nu då jag hör musiken att jag gärna hade haft fest... Men det går nog inte.

Annars är jag väldigt förbannad för att vara ärlig. Jag är förbannad över att vissa lärare ens får ha sitt jobb som det. Jag tycker att man ska ta sitt jobb på allvar och verkligen ta sin roll. Men det verkar inte andra tycka, eller så har de jobbat för länge med det och skiter därmed hur saker och ting artar sig.
Ja... jag vet inte. Jag är då bara irriterad över hur det är.

Har varit på Leo´s med barnen och jag har varit en mycket engagerad mor idag.
Satt med barnen på morgonkvisten och gjorde påskkort, samt spelade Fia med Jonte. De uppskattade verkligen att man tog sig tiden med dem. Har känts på sistone som om jag har haft så mycket annat att ta itu med att jag glömt vad jag har här hemma.
Men det kändes bra att få sitta med dem imorse ^^

Förövrigt är jag en aning efter på att få mig lite pengar... Men jag satsar och väntar på att det ska ge resultat. Är som en annan kärring och spelar Bingo lotto på söndagar, på lördagar spelar jag och min mormor lotto. Det håller hon dock koll på åt oss ^^
Nu ska jag dricka lite mer kaffe och lyssna på go musik. Kanske lite Lazee ^^

Inga kommentarer: