tisdag 16 mars 2010

Soliga dagar, härliga dagar

Gud så fint väder vi har haft nu dom senaste dagarna, jag kan inte få nog av solen och hur skönt det är att vara ute. Jag var ut med Yuna på förmiddagen. Vi gick ned till gamla bron, där jag fotade. Yuna gillar inte broar så det blev snabbt förbi den till andra sidan. Där gick vi upp tills vi kom upp mot vägen, då vände vi om.

Har fått svar från Andreas idag om lite som jag behövde svar på. Nu är jag nära till att få börja se om jag kan sälja lite...
Jag måste bara ha hjälp att läsa kontrakt osv.
Men jag är så himla exalterad nu, jag är redo!

Ska gå på prommis med Linda G ikväll, samt plugga lite psykologi med Marika sedan. Det är mycket nu ^^

Har även fått en tid på VC på måndag kl 10 till att kolla upp det.
Jag har väntat nog länge nu på att boka, men jag blir inte lugnare av väntan på att saker och ting ska förändras. Nu ska jag gå och kolla, sedan är det bara att se vad dom säger. Jag hoppas att det inte är något som jag hela tiden intalat mig själv.

Nu ska jag ta ut maten från ugnen...
Och ja... jag har gjort mat, riktig mat. ^^

Inga kommentarer: