fredag 5 mars 2010

Fredag

Jag vet inte om det bara är jag som inte vet vad jag ska göra med alla dessa dagar som man är ledig, men jag känner mig så himla rastlös och uttråkad. David jobbar och barnen är hemma. Känner mig dessutom så himla isolerad då man inte har körkort... kanske skulle ta mig i kragen och fixa den saken??

Ikväll ska jag förbi Linda G som ska ha födelsedagsfest, dock blir det nyktert för min del, men jag tänkte ändå dyka upp för att kolla läget ^^ Hon bjöd mig trots allt för flera herrans veckor sedan, vill inte vara den som sviker.

Ser att Sandra bloggat en del och lagt upp en massa intressant bilder där. Men var är alla kändisar? Trodde det skrulle krylla av kändisar där... Hon får ta och resa runt lite där och kolla...Hon måste ju fixa videohälsning till mig från Gwen ^^ I alla fall en autograf och ett kort. Det skulle jag spara för evigt.
Saknar sandra, känns som evigheter innan hon kommer sig hem igen. Men gud så himla mycket hon måste vara med om! Man är avis, det är jag. Men som jag ha sagt förut...skulle aldrig åka själv, inte utan David och barnen. Jag vill att vi ska uppleva allt tillsammans, att vi har varit med om samma saker och kan titta på korten efter några år och bara minnas tillbaka till semestern. ^^ Jag är sådan, en riktig familjekär mamma ^^

Nu hör jag hur barnen gör en himla pool i badrummet. Måste nog kolla upp.


Inga kommentarer: