fredag 19 mars 2010

Well well

Idag känner jag inte samma sorts irritation av det som blev igår. Men jag är besviken, besviken över att ena stunden få infinna sig i lättnad och att få andas ut. Därefter får jag mötas av ångest, irritation och fullkomligt backa bakåt... Det var absolut ingen bra dag för mig igår alltså.
Det blev genast mycket bättre då Linda R ringde mig på morgonen. Kände att det var trevligt att få prata med någon sådär. Och att jag också blir ringd ^^ Åkte kl 8.30 med beeestis till Luleå för att handla lite. Idag skulle det ha varit så att jag haft mycket pengar till att tröst shoppa. Jag måste ha något att fylla ut det som blev av igår. Men jag fick mycket gjort ändå, även om jag inte köpte något specifikt till mig själv.

Fick även min bikini på posten idag, så imorgon bär det av till badhuset... inte för att jag känner mig fit för det precis. Vägde mig hos Lisbeth ikväll och mådde dåligt över att min motivation försvann med julbord och allt vad det nu var... Usch och fy!! Nu ska jag också hitta den igen... det är lättare sagt än gjort. Jag får väl försöka hålla mig till min vanliga strategi, om nu det går...

Sådär... nu har jag fått ordbajsa lite...

Inga kommentarer: