lördag 13 mars 2010

It´s like... can´t find words

Då jag läser sandras blogg då hon är i vegas, det är som om hon är i någon annan värld. En värld jag inte känner till. Tänk att det är så stora skillnader från här och där. Det är sjukt! Bara att det är 1 dygns tidsskillnad, typ, är bara det så konstigt. Hur "före" dom är inom allt, och att de har så mycket som vi inte har.

Jag har ännu inte fått nog med pengar så jag kan sätta in till henne så man kan få "beställa" något med henne. Cigaretter, om det är billigt, vore bra. Men att sluta vore ännu bättre ^^
Nåväl...

Igår hade vi jätte fint väder, och det var väldigt passande, då vi skulle åka och ha det mysigt i pagla, med varm choklad, korv, mackor, madrass... Perfekt!
Dock blev det inte riktigt som vi tänkt, men det blir det sällan.
Väl i pagla, var det friluftsdag och massor av folk... det hade inte blivit så givande att vara där då man inte hade fått sig någon grillplats. Så vi åkte vidare till gruvberget istället. Jätte mysigt var det! Men då säger Yuna, "Ja tissa på mig". Snabbt var jag och skulle hjälpa henne, men då hade hon redan kissat. Man kan inte styra över det där, det är bara hon som kan. Man kan inte bli arg över vad som hände, det blir så ibland. Men vi fick i alla fall åka iväg, vi hann grilla, barnen hann åka i backen, och vädret var underbart. Man kan inte begära mer. ^^ Lite tråkigt var det väl alltid...men men. Kommer fler dagar.

Idag/ikväll ska David på innebandyavslutning. De ska ha en fest för att laget läggs ned. Så kvällen tillbringar jag med Yuna ensam. Jonte stannade hos min mormor i svartlå igår. Men finns det någon som vill komma över... varsågod!
Ikväll då Yuna lagt sig ska jag försöka ta itu med filmanalysen till psykologin. Jag kan inte skjuta på det längre.

Btw, fick mitt slutbetyg i Omvårdnads kursen igår... VG. Så länge jag håller mig på VG är jag nöjd. Det är mitt mål att gå ut USK med lägsta slutbetyg VG.

På tal om att gå ut... Undra om man ska ta det som att ta studenten då jag gått ut. Jag har aldrig haft studentfest, så det kanske man skulle =^^=

Inga kommentarer: