söndag 21 februari 2010

Nystylad!

Jag har fått en ny look, vilket innebär att jag har fått svart hår, lugg och rosa slingor i underhåret. Jag älskar det!
Rosa är ju också en färg som jag älskar, och varför då inte lägga in det i håret? ^^

Är grymt förkyld med tjock hals, snorig och allmänt rasslig. Usch och fy! Men jag överlever i alla fall...

Dock har jag något som jag skulle behöva göra, när jag nu får tummen ur... Jag kastar tanken på det bakom mig ett tag eftersom att jag inte tror att det är så troligt att det är som jag tror att det kan vara, men samtidigt så vet man aldrig. Det kan ju vara så att det är just som jag kanske tror. Men jag hoppas inte. Kanske därför som jag inte gjort något åt saken?
Man vill väl kanske inte inse hur verkligheten kan vara, att vakna upp och inse att det faktiskt är så...
Jag ska ta itu med det, snart.

Idag ska vi göra klädkammaren, lite av den delen i alla fall. Vi skulle behöva måla om där inne, men jag vet inte om det blir av idag. David ska fixa barnens garderober i alla fall. Skruva isär dom, måtta, såga osv.
Vilken handy man jag har ^^

Till helgen blir det att åka till Ikea och Finland, på fredagen. På lördag blir det fest då Lisa D har kommit hem till Sverige igen. Då blir det SingStar och annat skoj! Hoppas att Malin kan komma också. Det skulle vara på tiden. ^^

Jag skulle behöva lägga upp lite bilder på bloggen.. men det finns ännu tid för det.
Hade tänkt mig ut med systemkameran snart och ta lite bilder också. Ska se om Linda G vill följa någon dag då.
Måste få nämna, Linda G är super!
Det finns många från klassen som jag gillar, men de 2 som jag absolut har bäst kontakt med, eller som jag känner att jag kan säga så himla mycket till är Linda R och Linda G. Sara är underbar också, men jag har inte alls samma kontakt med henne. Men hon är himla gullig! Som sagt, jag gillar många från klassen, och många har ställt upp på mig, på så många sätt. Att bara lyssna på mig och ta sig tid betyder så himla mycket!

Nu ska jag avrunda.

Bye!

Inga kommentarer: