torsdag 18 februari 2010

Las Vegas

Sandra är nu i Las Vegas, hon är väldigt saknad må jag säga. Vill påminna er alla som följer min blogg att även följa hennes. ^^
Jag hoppas så innerligt att hon träffar min Gwen! ^^
Karolin: Gud så avis jag är! Nästa gång bor jag hos dig ^^

Idag har vi vaknat tidigt hela familjen för att få ut så mycket som möjligt av att David nu var ledig. Vi åkte ut till skogen från morgonen, vi åkte till svartlå. Måste få säga att vägen dit var fylld av renar. Dumma är dom också! Står man med bilen och tutar åt dom och sakta smyger sig framåt...ingen reaktion what so ever... hmm.
Ute i svartlå har barnen lekt ute i snön, byggt snögrottor etc. Vi har ätit gott, om än jag känner att jag inte borde. Men vi har haft en härlig dag. :)

Jonathan beslöt sig för att stanna där ute och hjälpa karlarna några dagar... han är så hjälpsam min lille man.
Jag, David och Yuna åkte då hem och saknar Jonte.

Väl hemma duschade jag håret snabbt och mötte upp Linda G för en prommis!
HÄRLIGT! Jag har behövt promenad!
Väl hemma igen, kände jag att det varit onödigt att tvätta håret :(

Det var min dag i kort version.

Inga kommentarer: