måndag 22 februari 2010

Soon

Snart är jag klar med mitt bildspel ^^ Det har varit svårt att få hop texten, men också otroligt svårt att välja ut bilder. Jag har fått ohp bilderna, videon, texten och musiken. Nu återstår bara att fixa effekterna och ordna bildspelet och dess tider...
Snart så bjuder jag på en titt.

Vaknade kl 8:00, men inte har morgonhalsen lagt sig ännu, jag tror på en rejäl sjuka snart för min del. JAG VILL INTE! Ärligt talat så känner jag mig jätte hängig, ingen feber, men kroppen känns tung, huvudet likaså... Men jag måste gå på skolan. Det är en slapp vecka nu med mycket lediga dagar, så jag får ta mig igenom den. Som jag även sagt förut så missar man så himla mycket av att vara borta, om än det är 1 dag.
Vi påbörjar psykologin och arbetsmiljö idag. Får inte missa!!

Nu måste jag försöka rycka upp mig...
Smell ya!

Inga kommentarer: