söndag 11 mars 2012

Ikea

Så där ja...
Igår var jag på födelsedagsfest och såg på Melodifestivalen. Det var trevligt! Men jag höll mig nykter, duktig som jag är. :)
När jag kom hem tog jag det bara lugnt och försökte komma mig i säng tidigt eftersom jag ska med Ann B till Ikea. Yey! Vi får se vad som inhandlas. Jag vet på ett ungefär vad vi behöver men det tycks alltid bli så att man glömmer något eller ångrar att man inte passade på.

Har tänkt väga mig nu i flera dagar men jag har inte kommit så långt :/ däremot prövade jag ett par jeans igår som jag inte fick på mig för ett tag sen... Jag kunde ha dom!! Behöver endast få bort 1 cm runt höfterna för att de inte ska göra ont. Men jag gör i alla fall framsteg :)
Snart är jag redo för Rhodos baby!!

Ett måste är att jag ska ge mig ut på promenad idag och även träna Kinect. Det är dagens mål!

Nu måste jag skynda mig lite så jag är klar när Ann står här utanför.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: