tisdag 6 mars 2012

Mitt knä

Var och varannan dag har jag haft ont i mitt knä, för det mesta det högra. Det är egentligen ingenting som har stört mig alltför mycket. Det kan ha varit jobbigt vissa gånger när man har varit ut på promenad eller om jag har tränat. Igår undersökte Patrik mitt knä och han masserade så gott han kunde. Eftersom att det är svårt att lokalisera VAR det gör ont så var det svårt för honom. Han började känna efter lite i knät och han bad mig sitta upp i sängen med böjda knän men på ett sätt så att jag skulle kunna slappna av i benen och knäna. Han tog händerna om vaden och drog försiktigt framåt. Då hoppar vadbenet till och det går att rucka. Han testade samma sak på vänstra benet men inget hände. Jag undrar vad det kan vara...??
Idag klickar det i knät när jag går. Inte så att det låter men så att det känns. Kanske har haft så tidigare utan att märka av det. Det har jag ingen aning om.
Kanske skulle man ta sig till vårdcentralen trots allt. Men det känns motigt.

Snart ska jag iväg för att köra lite bil. :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: