torsdag 22 mars 2012

Torsdag


Uppdaterar inte bloggen så flitigt när Patrik är ledig från jobbet. Förlåt för det. Men ni förstår nog :)
Träningen har gått segt men jag ska nu ta tag i den biten igen. Ikväll blir det en lång promenad har jag bestämt. Tänkte bara få smälta maten i någon minut så man inte går och får håll efter vägen. Det är ju bara jobbigt.
Har haft jätte mysiga dagar med barnen men idag åkte Jonathan till David. :(
Jag och Patrik får slå våra kloka huvuden ihop och komma på något kul att göra tillsammans med dom. Eller bara ta Jonathan och göra något. Yuna har fått så mycket uppmärksamhet den senaste tiden att Jonathan skulle få stå på tur.
Vi får se vad vi kan hitta på.

Det är nästan bara 6 veckor kvar tills vi åker utomlands, till Rhodos. Oj så jag längtar!! Ska bli så skönt att äntligen få ta sig utanför Sveriges gränser, komma sig till värmen och se lite mer av världen. Och att få komma bort bara jag och Patrik. Det är nyttigt tycker jag.
När jag fått mig jobb ska jag börja spara så att barnen kan följa med oss också på en semester.
Undrar vart man åker då :)

Nu ska jag ta och förbereda mig för min promenad.

Inga kommentarer: