lördag 31 mars 2012

Rökfri

Tänk om man skulle ta det steget snart, att bli rökfri. Det finns EGENTLIGEN inget som håller en fast vid cigaretterna. Det är bara DU själv som låter DIG tyglas av CIGARETTERNA. Att vara rökare kostar multum, du mår definitivt INTE bättre av den där cigaretten ( även om den tycks lugna dig vid stress eller belöna dig när du gjort något bra ). Jag kan inte komma på en enda anledning till att fortsätta röka. Alla kan vi sluta. Det sitter endast i att ta det steget att äntligen besluta sig för att ta kontrollen över cigaretterna. Skapa nya vanor och rensa bort de gamla invanda mönstret. Nä, fy så dålig jag känner mig nu. Här sitter jag, rökare som jag är, skriver om hur dåligt det är... Men ändå längtar jag till morgoncigaretten. Mitt stora projekt är att bli rökfri innan årets slut.
Så det så!!

Inga kommentarer: