lördag 3 mars 2012

Underbart!

Vilken härlig dag det har varit! Eller ska jag skriva gårdag då det faktiskt är en ny dag nu? :)
Jag och Patrik tog med oss Jonathan och Yuna till Pagla där vi mötte upp Thomas, Ann och Felicia för att grilla lite korv, dricka varm choklad och åka i pulkbacken. Fint väder hade vi också. Härligt!!
Barnen älskade att få springa upp i backen för att sedan åka med all världens fart ner igen. Det är verkligen underbart att se dom ha roligt!
Efter några timmar där åkte vi till min mamma och drack lite kaffe och pratade. Tänkte då att jag skulle höra mig för om hon och Janne eventuellt ville ställa upp som "backup" med att ta hand om mina änglar om det skulle bli så att jag och Patrik åker på en solresa och den då skulle krocka med någon av de dagar som jag ska ha dom. Det lät på mamma som om det inte var omöjligt. Nu handlar det ju "endast" om 2-3 dagar i sådana fall.

Som ni märker så har vi ännu inte beslutat om var, när och hur. Men vi har klurat en hel del.
Blir dock lite irriterad på Destination.se när deras priser INTE ALLS stämmer överrens med resebolagen. Skäms på er! Man blev lite lurad när man trodde sig ha hittat ett bra ställe för ett hyfsat pris och man sedan inser att det inte alls är de priserna.
Nu har vi i alla fall beslutat oss för att se efter resor som går från Stockholm. När man väl söker avresa där ifrån kan man finna sjukt bra resor. Nu funderar vi lite på om Egypten skulle kunna vara något. Det hade varit nice!!

Nä nu ska jag nanna kudden och drömma mig bort till ett härligt och avkopplande Egypten. Ser verkligen fram emot när vi även kan ta med oss barnen på en solsemester. Det hade varit oslagbart!!

Puss och god natt, jag har fått egyptiskt fnatt ;P

Inga kommentarer: