torsdag 8 mars 2012

Inköp

Har precis suttit och letat efter lämpliga kläder att köpa till vår Rhodos resa. Jag vet att jag skulle behöva bikini/tankini, klänning/kjol/shorts och gärna något nytt linne. Visserligen kanske man kan köpa sig något utav det när vi väl är där. Men jag vill samtidigt inte "chansa".
Vilka världsproblem va? ;)
Har i alla fall hittat en lämplig sida att beställa från. Så nu får vi se om jag hittar all jag behöver till ett bra pris.

Patrik åkte för en stund sedan för en ny arbetsvecka. Trist! Men när han väl kommit hem igen blir han hemma fram till 3e april. Yey!!
Tyvärr är det ju så att han då åker och jobbar på sin födelsedag och kommer hem den 5e april. Men det är ju sådant som man får räkna med ibland.

Sitter och funderar på vad man ska hitta på nu då... Känner mig rastlös. Veckans grovstädning får inledas imorgon eller på lördag när jag ändå inte har några barn här hemma.

1 kommentar:

Anna sa...

om du vill får du låna sommarkläder, om jag har nått som faller dej i smaken..bara att komma och rota :)