tisdag 23 oktober 2012

Dag 2



Saknar mitt långa hår så fruktansvärt mycket! Det är jobbigt att vänta på att håret ska växa ut och bli lika långt som det en gång i tiden har varit. Det gäller att ha tålamod.

Dag 2 är snart över och det går förvånansvärt bra. Visst har jag sug efter det ena och det andra. Men jag känner mig inte så jätte hungrig. Vilket gör mig lite förvånad. Men men, jag ska inte klaga.
Min tanke var att jag skulle gå ned lite först för att sedan bygga på de där musklerna. Min första vägning kommer att bli 31/10. Men jag har varit en slarver och vägde aldrig in mig igår. Det var ju mindre bra. Men det är inte så viktigt. Jag vet på ett ungefär vad jag ligger på i nuläget. Jag kommer nog se skillnad senare då jag testar de mindre kläderna jag har. :) Det räcker gott och väl för min del.
Jag har en känsla av att detta kommer bli sjukt bra!

Inga kommentarer: