onsdag 31 oktober 2012

God natt

Idag/Tisdag, har jag och Patrik varit med barnen på Teknikens Hus i Luleå. Det var roligt både för stora och små. Det är roligt att kunna hitta på saker med barnen och se dom ha roligt.
Idag är jag inne på min 9:e dag och imorgon är det vägning. Fortfarande ingen promenad ute i friska luften. Men jag har haft ont i magen sedan i söndags. Det kommer och går. Vet inte vad det beror på men jobbigt är det i alla fall. Även om det känns som om jag tappat lite i vikt så är jag inte så säker. Men det är väl alltid så att man oroar sig. Egentligen ska jag väl inte heller ha så stora förhoppningar med tanke på att jag inte gjort så hemskt mycket. Men det känns ändå som om jag sliter som ett djur. Det har varit rätt jobbigt de sista dagarna. Kanske beror det på att jag har ont i magen? Kanske det. Måste fokusera! Det blir bättre!
Försökte mig på cupcakes också. Och det gör väl inte saken bättre. Men jag måste ju baka till Yunas födelsedag. Det är ett måste enligt mig. Det blir nog bra i slutändan. Jag brukar ha en stark vilja. Och med tanke på att jag sett pizza, hamburgare, nuggets och all annan god mat, glida förbi min näsa, så borde ja klara resten också. Så det så!

Inga kommentarer: