måndag 5 juli 2010

Boden Alive, and I came out of it, alive

Det var en jätte trevlig lördag som inleddes med kubb... en go klassiker som jag gillar! Att få spela i lag och ha kul! Dock blev jag jätte arg för att jag faktiskt har varit bra i det! Hmm!! Tror inte att jag fick ner en enda.

Vi grillade mycket gott, oxfilé och klyft potatis med pepparsås och sallad! Mumma! Vi hade jätte trevligt sällskap och jag hade jätte kul! Jag hoppas att alla andra hade det också.

Vi drog ut runt 23 tror jag... mycket folk och jag hatar då det blir trängsel. Vi kom oss aldrig in på något öltält då ingen av oss orkade köa. Sandra var där lite innan, så hon kom sig in. Vi gick till Far East istället då. Till en början var det lite folk, vilket jag kan förstå. Men då öltälten började stänga så kom det massor.
Inga jag kände, vad jag minns... eller så var jag bara mest vid vårat bord :)
Runt 02 drog jag och lovely oss hem... åt upp det som fanns kvar av grillningen och sen pang bom i säng.
Tiden gick för fort tyckte jag ändå...
Men men... Tiden går ju fort då man har roligt!

Inga kommentarer: