måndag 12 juli 2010

Waka waka ( this time for africa )

strömmar ur mina högtalare just i denna stund :) Grymt bra låt som jag känner humöret stiga av!

Gud så jag skrattade igår då jag var med Linda G och solade... Det kom bromsar ( eller vad himla dom nu heter ) Stora djur som flyger och bits. Hur som helst. Jag är ju livrädd för det mesta numer och vi skulle då kämpa emot dessa, eller ja, Linda. Själv sprang jag runt och skrek, samtidigt som jag var tvungen att hålla i min tröja som jag för tillfället gjorde till en kjol, för att inte visa alla min rumpa ;) Linda föktades med en bok för att kunna slå ned den på marken och döda den/dom. Då hon hade dödat två, efter många skrik och springande från min sida, kommer hennes granne gående. Han frågar oss; "Har ni kommit överens med insekterna nu?" med ett flin. Linda förklarade då att det var en broms och att jag var rädd. Han tyckte då att vi hade fina danser där han hade sett oss skutta omkring. Linda menade då att hon bara skulle rädda mig, men han tyckte hon också hade dansat fint :D
Himla vad jag skrattade då. Jag kan bara se mig själv där som en galning som skriker och springer runt för att fly.

DOCK klarade jag av att döda en spindel, helt själv. :) Men jag var tvungen då Linda gått upp och skulle klippa en tjej. Modig kände jag mig :D
Men idag har jag mött ( förmodligen en släkting till en av de bromsar som Linda dödade igår, och som nu visste var jag bodde )jag skrek och sprang vilt igenom huset då jag äntligen kom mig fram till David, som i sin tur var modigare och dödade den :)
Ja, sommaren är härlig men jag hade kunnat leva utan alla dessa odjur!!!

Nu ska vi iväg! Bye bye

Inga kommentarer: