fredag 2 juli 2010

Fredag, dagen innan

Idag känns det som om man inte gjort annat än sprungit runt på stan och härjat. Himla skit stad som den är! Jag tycker det är pinsamt att gå in i Gallerian... ärligt! Jag tycker inte om den så mycket som man kanske egentligen skulle göra.
Var och skulle hitta något till Malin och mamma... men jag har beställt via nätet istället. Kan vara bra då man inte hade alltför mycket pengar kvar efter alla maffiga räkningar.

Vi har varit på tivolit med barnen och vi har även varit hem till Malin på "kalas". Skäms då man inte har något med sig, men hon förstod ju självklart :) Och hon kräver heller inget. Men det är väl klart att man vill ge.

Har fått spotify nu.. det var på tiden!! Vet inte riktigt hur det kom sig, men gick gjorde det :)

Har fortfarande så besvär i bihålorna och halsen känns tjock, i alla fall på morgonen. Men jag struntar fullständigt i det, för imorgon är det fest!
Jag hoppas att det blir så lyckat som man har hoppats på. Jag ska ha positiva tankar i alla fall. :)

Sitter nu med en öl bredvid mig och njuter av lugnet... men måste gå och sätta i färgen i håret.Ville mest skriva av mig lite.

Ps. Saknar mina underbara uskor!

Inga kommentarer: