torsdag 1 juli 2010

Lars Winnerbäck aka Lasse =^^=

är en enormt bra man! Han sjunger så det träffar hjärtat! Man blir tagen av hans musik, som ingen annan kan. Enligt mig då :)

Idag är det bara surväder och jag blir så himla less.
Jag hoppas på strålande sol och mycket varmt på lördag!!!
Annars blir jag sne. Och jag kan bli det!!!

Idag har varit en seg dag... längtar bara till lördag. Ska bli skönt att få släppa lite för en dag/natt. Det ska bli jätte kul! Man är inte längre ung, och därmed så blir det endast lördag. Jag kan inte dricka två dagar, tror jag. Skulle aldrig palla PDOL. Har aldrig varit där, och kan lika skippa det.

Nu känns det som om jag mest bara ordbajsar, har inget speciellt att säga.
Livet är bra och jag lever. Jag ska se till att varje dag ska vara som den sista. Man vet aldrig vad som står bakom nästa krök.

Nu kommer snart lovely hem och då åker vi till bolaget och fixar färgning till mig och en skjorta till David. OCH present till Malin som fyller 26 år imorgon. :)

Inga kommentarer: