måndag 19 juli 2010

Måndag

Nu är vardagen tillbaka. men jag är i och för sig van vid att den är som helgen :) Det är samma då man inte har en skola eller jobb att gå till. Men jag har väl ändå det jag gör...påbörjar socialtbehandlingsarbete idag. Får se hur det går då :)

Hade filmkväll igår med Sandra på besök. Såg två filmer som jag måste säga SÖG! Den andra filmen som vi såg var ändå en aning bättre än den första. Se inte Grace. Usch och fy!!
Vampires suck kan jag meddela SÖG också. När kommer alla bra filmer??

Nu har jag varit hurtig och städat, tränat och annat som har varit bra :) Förtjänar att ta mig en sväng vid datorn då :)

Till något annat mindre nyttigt, ska beställa 3 limpor cigg till mig själv och 3 limpor till min mor... MKT billigt!! Om jag inte minns fel så skulle det kosta, inklusive frakt, 735 svenska kronor. Det är väldigt bra! Även om nu inte rökning är bra överhuvudtaget. Men men... Som det ser ut för mig i dagsläget så röker jag för nästan 1500 kr/månad. Det är mycket pengar!

Nåväl, ska väl försöka ta mig ur den där vanan någon gång då motivationen finns.

Nu ska jag återgå till det jag sysslade med.

Inga kommentarer: