fredag 23 juli 2010

Friday i´m in love

så går en låt :D

Gårdagen var inte så märkvärdig alls. Var bara hemma o glodde på datorn i princip. Svärmor sov en natt till o ch man blev återigen bortskämd.

Ikväll är det tänkt att jag ska på tjejkväll... dock känner jag inte alls för det som det är nu. Dagen känns en aning jobbig.
Har tränat mitt pass för dagen, om än jag troligtvis kommer köra några övningar ännu en gång, bara för att. Har en aning ont i armen, vet inte om det har med armhävningarna att göra. Sen är jag sjukt hungrig! Ska ta mig något lätt att äta, med en frukt till dessert.
Önskar att man hade nudlar hemma, för den som är slö och hatar att laga mat. *pekar på mig själv*

Idag har man även fått sig pengar... David lön och jag studiebidrag. Har betalat i princip alla räkningar, och jag är mycket belåten över hur ekonomin ser ut efter det :D
Men jag tror att vi kommer att betala dubbla hyror denna månad, om det ser sämre ut i augusti med pengar. Kan vara förberedd på det värsta.

Nu ska jag ta hand om min mage och försöka få i den lite näring... vatten håller en inte mätt hela dagen.

Inga kommentarer: