söndag 11 juli 2010

Söndag

Då var det söndag...

I lördags var jag ut med Sandra och Annelie som ni kan se på bilden nedan. Det var jätte trevligt tycker jag. Och jag fick många skratt under kvällens gång :)
Mycket skratt fick jag också tidigt den morgonen... Ville inte skratta åt eländet då Sandra missar bakbromsen och tar frambromsen istället och står på framhjulet för att sedan sluta i att cykeln vrider sig och hon ramlar. Usch då... Där ligger hon sen och skrattar och då kunde jag inte heller låta bli. Men jag tyckte synd om henne, det kunde ha slutat mycket olyckligt.

Igår var jag heller inte bakis, var mest nykter. Blev bjuden på vin av Sandra och öl av Annelie. Givmilt värre :)

Idag ser dagen ut som så att David ska med barnen ut till Stefans stuga och bada med barnen och umgås. Själv ska jag till Linda G och sola :) NICE!

Nu ska jag återgå till att kolla bilar och ge förslag till David :)

Inga kommentarer: