onsdag 21 juli 2010

Knockout

med Lil Wayne är sjukt bra!

Igår var jag en riktig hurtbulle :) Tränade morgonpasset först, senare på eftermiddagen for vi och fiskade i ett träsk med sumpmark. Bara att gå det vi gick, känns som ett träningspass. Man trampar ned och får ett sådant motstånd vid att lyfta benet igen. Senare gick jag på promenad, 1,3 mil :D Härligt värre!! Dock pallar inte min rygg med allt, så jag har en aningens ont idag. Men men... Det tar i alla fall inte död på mig.

Idag har det inte alls varit varmt. Har frusit det mesta av den. Har försökt mig på rabatten idag, att rensa och så. Det gick bra, tills alla spindlar och myror började dyka upp. BLÄ! Då gav jag över till Jonathan som ivrigt ville pröva. Så han har fixat 2/3 av den :D
Han är riktigt duktig på det där!

Nu regnar det ganska mycket och jag fryser ännu... Nu vill jag ha mycket sol och värme de kommande dagarna.

Ska även ta itu med socialtbehandlingsarbete som jag nu lyckats spåna igenom en snabbis. Allt verkar gå hand i hand och man känner igen en del från tidigare kurser.

Nu ska jag ta och bege mig tillbaka till kaffet. :D

Inga kommentarer: