söndag 18 juli 2010

Söööndag

= Segdag!

I och för sig så drack jag 4 öl här hemma och glodde på lite tv, lyssnade på musik och satt vid datorn, igår. Men jag har haft huvudvärk av det tunga vädret som jag känner ligger i luften.
Stefan och barnen har varit här idag, så det har varit mycket stoj, som kan ha behövt :D

Vi hade tankar på att fiska idag, men jag vet inte ännu hur det blir med den saken. Måste bli ikväll i sådana fall. Snart ska vi till min mamma och hennes underbara karl och äta middag...Mumsigt värre! Han är en goe bra kock Janne :D

Imorgon ska jag påbörja med socialtbehandlingsarbete... har ännu inte kikat igenom boken, men jag får bläddra i den imorgon. Ska försöka göra som med psykiatrin, att jag ligger steget före hela tiden. Då har jag samtidigt fritid till annat :D
Btw, ska göra slutprovet den 30/7 :D Det går nog bra tror jag. Det mesta har vi ju redan gått igenom i skolan. Känns lite som om jag har en aning dispans.

Nä, nu ska jag ta och gå ut och få lite solstrålar på mig :D

Inga kommentarer: