måndag 1 augusti 2011

Birthday boy!

En tidig morgon i augusti år 2004 föddes min alldeles egna lilla kille. Ett barn som länge varit planerat och hjärtligt välkommen till min värld och fylla ut mitt hjärta. Min Jonathan som betyder allt för mig. Han är min gåva ifrån Gud, likaså hans lilla syster Yuna. Utan dessa två oskuldsfulla själar skulle jag inte vara hel. Det skulle alltid fattas något inom mig... Det bästa man kan få i livet är barn. Det enda jag någonsin skulle önska mig är att de skulle få leva med god hälsa och medgång i livet. Det finns inget annat jag vill. Ni är luften jag andas, blodet som strömmar genom min kropp, ni som fått mig att orka ta mig igenom de svåra stunderna i livet utan att falla ned i min egna grav. Ni vet inte vad ni betyder för mig, inte förrän ni själva får egna barn. Då kan ni förstå hur stark denna kärleken är, hur evig den är.

Jonathan har haft en utmärkt dag med mycket presenter som dessutom har bestått av endast sådant som han tycker om. Lego i mängder, bilar och fordon samt en snygg tröja som dessutom framhäver hans vackert blåa ögon. Han har byggt lego hela långa dagen och han blir överlycklig när han byggt klart. Det värmer mitt hjärta att se han så lycklig.
Men varje år så känner man lättnad när firandet är över. Det tar på krafterna att vara social ;P

Nu ska jag se Rango med Yuna :)

Inga kommentarer: