måndag 29 augusti 2011

Nedstämd

Även om jag tycker att det känns skönt nu efter min tid hos läkaren så känner jag mig på något sätt en aning lägre än tidigare. Det kanske beror på att det är väntetid till kuratorn och att jag nu måste hålla ut ett tag till. Jag hade förhoppningar på att kunna få en tid redan denna vecka, men så lät det inte på min läkare. Det lät mer som om väntetiden kunde vara några veckor. Det vet jag inte om jag klarar av. Jag ska såklart göra mitt yttersta för att hålla mig ovanför ytan.
Sov länge idag efter att jag kom mig hem. Ända fram till kl 17 om jag ska vara helt ärlig.... Känns inget vidare det heller.

Sitter nu hos mamma och har pratat lite med henne om läkarbesöket och det känns bra att ha henne så nära mig.
Strax blir det att åka hem för att göra kväll.

Ha det bra!

Inga kommentarer: