söndag 28 augusti 2011

Oj...


"Kanske jag försöker alldeles för mycket..."


Det är lite lustigt att jag skrev om hur enkelt det var att bygga upp sitt liv och leva det i The Sims... Igår lyckades jag ta ihjäl mig själv med att försöka laga min TV och dog av för mycket elstötar.
Jag kanske försöker för mycket eller tänker för mycket på hur jag själv ska kunna hjälpa mig själv...?
Jag låter dagen passera mig nu för att imorgon träffa min läkare. Det känns som om jag är ett barn som inväntar julafton. Känner mig spänd och förväntansfull. Jag känner en känsla av hopp och önskan att jag ska få reda ut mitt mående. Att jag kanske kan få några svar som styrker hur jag har mått, hur jag mår nu.
Jag är väl medveten om att jag kommer få invänta provsvar och konkreta svar... men jag har tagit steget ut nu och jag ska i alla fall få tala om för någon hur jag innerst inne känner. Och att det finns någon som kan gå djupare in i frågan, som kan försöka reda ut och hjälpa mig.

Som sagt.... jag ser verkligen framemot morgondagen!

Inga kommentarer: