lördag 27 augusti 2011

Bygga upp


"Tänk om det ändå vore så pass enkelt..."


Igår fick jag mina änglar och vi hade en riktigt muskväll med att sitta tillsammans och se Ratatouille som visades på kanal 4. Det blev en sen kväll för dom. Klockan var närmare 22 när filmen var slut. Men nu är det helg och då gör det ingenting :)
Fick höra av David igår att Jonathan får mycket beröm i skolan och han ska tydligen vara den skötsammaste i hela klassen :) Då smälte mitt hjärta!
Och tänkt så fort tiden har gått från att han gått på dagis till att ha börjat 1:an.... det är helt sjukt! Han börjar ju vara så stor nu. Jag är en mycket stolt mamma.

På började ett nytt liv i The Sims igår när trollen hade lagt sig.
Tänk om allt vore så enkelt som det är i spelet. Att kunna bygga upp sitt liv på det viset... det vore allt något.
Men jag ska börja med att reda ut alla mina egna problem nu och jag hoppas innerligt att jag klarar av det. Jag tror att det är många som ser att jag grubblar mycket nu. Det har sagts från personers håll att det är jobbigt att se mig så här, men det är mycket svårare för mig själv att leva i det. Det är svårt att sätta exakta ord på allt som rör sig i mitt huvud... men det är kaos vill jag lova.
Jag vill tacka er som står bakom mig och tror på mig. Det betyder oerhört mycket vill jag lova!

Nu ska jag ta och kasta mig handlöst in i duschen.....

Ta hand om er!

Inga kommentarer: