lördag 20 augusti 2011

Diagnos okänd


"Det är inte det som vi gör utan det är de ord och meningar som vi förmedlar som betyder..."


Jag vill först och främst tacka min kusin Karolin som skrev kommentarer till de två sista blogginläggen. Jag uppskattar verkligen de orden. Min syster Sandra har även flikat in en kommentar till inlägget "TiMe" och det betydde mycket när det kommer från henne.

Livet är som en berg- och dalbana... det går upp och ner hela tiden. Tur är väl att man kan få känna lycka då och då. Annars skulle nog ingen orka när det är som mörkast.

Sitter och ser på Diagnos okänd nu efter att ha fått en tidningsartikel om en tjej som har samma symtom som jag. Känner igen mig så enormt mycket och då kanske det är på tiden att jag själv skulle ta tag i min egen sjukdom och utreda den en gång för alla.
Kanske jag får en vettig förklaring till att allt är som det är nu. Att min depression har en grund i sjukdomen, som de faktiskt säger i programmet.
Vi får se.
Jag har i alla fall fått mer motivation till att kolla upp det här noggrant nu.

Ska återgå till programmet nu....
Tack för att ni läser!

Inga kommentarer: