fredag 21 oktober 2011

Fart och fläkt

Efter en heldag i Finland och Haparanda så känner jag mig nöjd med dagen. Har hittat mycket fina vinterkläder till barnen + skor och allt gick sammanlagt på 1200 svenska kronor. Det är inte lätt att räkna euron alltid men på ett ungefär. Jag är sjukt nöjd och även David och barnen. :)
Hittade mig en vinterjacka också för 399 kr. Så jag är klart nöjd! Hade dock inte suttit helt fel med några nya byxor... Men jag blev snål ;P
Ser ni, nu kan jag göra några glada miner :)
Dagen har varit bra och jag har inte hunnit känna efter så mycket.
Mamma ville dessutom att jag och yuna skulle sova hos henne och Janne inatt och det lät mysigt. Yuna sover sedan ett tag tillbaka och jag ser på tv.

Klippte mig idag också :) eller Malin klippte mig, mitt hår, på huvudet :) nu ska det bara färgas svart igen :) imorgon alltså.

Nä nu ska jag avrunda! Ta hand om er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh vad kul att se att du har haft en toppen bra dag :) Hoppas de fortsätter i samma anda i kväll ! Får väl se om vi ses i kväll eller ej, men du får ha de så kul iaf! Kram