torsdag 27 oktober 2011

No title

Jag vet inte riktigt vad jag känner idag. Är fortfarande oerhört ledsen för det som hände igår, eller rättare sagt vad som jag fick höra igår.
Sen kan jag känna en enorm irritation på människor som spelar trevliga och som sedan bara vänder ryggen till. Vad fan skulle de vara trevliga från första början för??

Sedan att människor som säger att de bryr sig, att de är ledsna, etc etc och sedan bara kan vända ryggen till och spela tv spel eller dylikt. Ha! Like they gives a shit!
Nä, man ska fan behöva ta itu med alla sorters människor...
Man kanske själv skulle vara sådan... Maybe. Kanske vänder mig om nu och blir den. Undrar hur de personerna reagerar då om man beter sig likadant.

Jag är less på allt och alla...

1 kommentar:

hanna sa...

men hjärtat, vad tusan är det som händer? det är så svårt att kunna hjälpa och finnas till när du inget säger. ont gör det iaf att läsa att du mår såhär, ont, ont, ont!