tisdag 18 oktober 2011

I need the money!

Det är inte mycket som får mig positiv numer.
Men jag är tacksam över att ha så fina vänner, familj och personer som bryr sig om mig. Utan stöd och hjälp hade jag inte orkat.

Jag har inte påbörjat mina inlämningsuppgifter ännu heller, vilket jag borde göra... Men det känns såååå himla tungt!

Imorgon får jag i alla fall mina pengar från CSN. Finally!!!
Dock kommer det gå åt en del nu när man fått låna sig till pengar. Men jag ska även handla vinterkläder till barnen i Finland på fredag. Det ska bli kul! Något positivt att se fram emot.
Har jag råd ska jag försöka unna mig lite nya kläder också. Man har ju blivit på tok för stor för det jag har. :(
Dessutom skulle jag behöva mig en rejäl jacka. Hur ska jag få det att gå ihop??

Till helgen vill jag bara få vara. Så jag har pratat ihop mig med Donia och Annorna om en fest på lördag. Skulle behöva något uppiggande och galet. Med det gänget kan det inte gå fel. :)

Något positivt blev det trots allt.
Men smärtan får det att bli svårt att se på sikt.

Inga kommentarer: