måndag 3 oktober 2011

Så skör

Ofta när jag sätter mig här för att uppdatera bloggen, då känns det som om allt blåst bort. Allt det som jag ville skriva av mig, det försvann lika fort som jag just tänkte skriva ned dom.
Sitter och lyssnar på sådan musik som får mig att känna mig trygg i.
Låtar som får mig att känns både glädje och sorg av. Det är i de stunderna som jag hittar en bit av mig själv, den delen som jag faktiskt känner och som finns där alltid.
Den ömma och sköra delen av mig som jag vet finns där. Den delen som jag kan bevara och som jag kan ta fram när än jag vill. Den delen av mig som bryr sig om allt.

Snart får nog allt det där dåliga ett sluta och jag ska få kunna ta hand om mig själv. Få bygga upp mitt liv på nytt.

1 kommentar:

fredrik sa...

ja kan inte mer än säga att det känns igen