måndag 17 oktober 2011

Orken finns inte

Undrar hur det kommer gå nu... Studierna påbörjas idag och jag måste försöka hitta orken till att verkligen sätta mig ned och börja lite smått med uppgifterna som ska lämnas in. Just nu finns inte den orken eller lusten. Suck!
Men jag vet att det måste göras och därför måste jag försöka hitta orken. Men det känns tungt!

Sov hos min mamma inatt. Kände att jag behövde få komma mig till mamsegull :)

Igår kunde jag äta lite. En halv barnpizza. Men det tog emot lite. Matlusten finns inte.
Har så ont att jag ibland gråter... Önskar att man hade någon sorts dunderkur. Men jag får nöja mig med panodil :(
Inte känns det lättare när man dessutom är så yr att man vill till att svimma och att det gör mig illamående. Det mesta känns hopplöst med andra ord.
Nåväl, det ska väl vända det också... Frågan är bara när??

Nu ska jag återgå till att bara ligga ned, så som jag gjort mesta delen av veckan som var...

Inga kommentarer: